
OSTİM yüzde 35 bedelsiz sermaye artırımıyla sermayesini 796,5 milyon TL'ye çıkaracak
OSTİM Endüstriyel Yatırımlar ve İşletme AŞ, yüzde 35 oranındaki bedelsiz sermaye artırımı kapsamında hak kullanım sürecinin 24 Haziran tarihinde başlayacağını duyurdu. Sermaye artırımına ilişkin işlemler, Sermaye Piyasası Kurulu'nun verdiği onay doğrultusunda gerçekleştirilecek.
Sermaye 796,5 Milyon TL'ye Yükselecek
Şirketin mevcut 590 milyon TL seviyesindeki çıkarılmış sermayesi, 206,5 milyon TL artırılarak 796,5 milyon TL'ye çıkarılacak. Bedelsiz sermaye artırımı tamamen özsermaye enflasyon düzeltme farklarından karşılanacak ve ortaklardan herhangi bir nakit talep edilmeyecek.
Pay Dağılımı ve Hak Kullanım Takvimi
Artırım kapsamında A Grubu pay sahiplerine 22,98 milyon TL tutarında, Borsa İstanbul'da OSTIM koduyla işlem gören B Grubu pay sahiplerine ise 183,52 milyon TL tutarında bedelsiz pay dağıtılacak. Her iki pay grubunda da bedelsiz pay alma oranı yüzde 35 olarak uygulanacak.
Şirket tarafından açıklanan takvime göre hak sahiplerinin belirleneceği kayıt tarihi 25 Haziran olurken, bedelsiz sermaye artırımı kapsamında edinilen yeni paylar 26 Haziran tarihinde yatırımcıların hesaplarına aktarılacak.






